Subject: Dokumentide krüpteeritult saatmine
From: "Teele Kurm" <[email-masked]>
To: "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Jun 2025 11:52:52 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lp kohtud

Seoses Politsei- ja Piirivalveameti dokumentide turvaliselt saatmise
nõudega palume Teilt infot, kuidas saame edaspidi kohtutele saata
dokumente krüpteeritult.

Kas on võimalik kohtutele dokumentide edastamisel kasutada krüpteerimiseks
asutuse digisertifikaati? Kui on, siis millise nimetusega sertifikaati
peaksime kasutama?

Kui asutuse sertifikaate ei ole, siis palume Teilt kontaktisikute
nimekirja (nimi ja isikukood), kellele edaspidi dokumente krüpteeritult
saata. Lisan nimekirja kohtute kontaktidest selliselt nagu need on meie
DHS-i sisestatud. Palume iga asutuse juurde lisada krüpteerimise info ja
saata [email-masked].

Nimetus

E-post

Krüpteerimisinfo (digisertifikaadi nimetus/isiku nimi ja isikukood)

Harju Maakohus

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Pärnu Maakohus Haapsalu kohtumaja

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Pärnu Maakohus Haapsalu kohtumaja Kärdlas

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Pärnu Maakohus Kuressaare kohtumaja

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Pärnu Maakohus maksekäsuosakond

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Pärnu Maakohus Paide kohtumaja

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Pärnu Maakohus Pärnu kohtumaja

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Pärnu Maakohus Rapla kohtumaja

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tallinna Halduskohus Pärnu kohtumaja

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tallinna Halduskohus Tallinna kohtumaja

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tallinna Ringkonnakohus

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tartu Halduskohus Jõhvi kohtumaja

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tartu Halduskohus Tartu kohtumaja

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tartu Maakohus Jõgeva kohtumaja

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tartu Maakohus Jõgeva kohtumaja (lapse eraldamine perekonnast)

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tartu Maakohus Tartu kohtumaja

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tartu Maakohus Tartu kohtumaja (lapse eraldamine perekonnast)

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tartu Maakohus Valga kohtumaja

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tartu Maakohus Valga kohtumaja (lapse eraldamine perekonnast)

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tartu Maakohus Viljandi kohtumaja

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tartu Maakohus Viljandi kohtumaja (lapse eraldamine perekonnast)

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tartu Maakohus Võru kohtumaja

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tartu Maakohus Võru kohtumaja (lapse eraldamine perekonnast)

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tartu Ringkonnakohus

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Viru Maakohus Jõhvi kohtumaja

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Viru Maakohus Narva kohtumaja

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Viru Maakohus Rakvere kohtumaja

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Täname koostöö eest!

Teele Kurm

infohaldustalituse arendusekspert

teabehaldusbüroo

Politsei-ja Piirivalveamet

tel 5309 0462; 76424

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.politsei.ee/> www.politsei.ee